نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تابستان شلوغ یوونتوس

تابستان شلوغ یوونتوس

بسیاری بر این باور هستند که یوونتوس در تابستان امسال تغییرات بسیار زیادی را در ترکیب خود خواهد داشت و سران یوونتوس برنامه های ویژه ای برای یک پروژه ی بلند مدت در سر دارند. خلاصه‌ی گزارش پائولو نونمولا از ایده‌ی اولیه‌ی تابستان یوونتوس را در ادامه خواهیم داشت.

 

پوگبا:

 

هدف اصلی پوگباست. منچستر یونایتد نمی‌تواند علی رغم میل پوگبا او را نکه دارد و رابطه‌ی بد رایولا با پرز، یوونتوس را به تنها مشتری واقعی پوگبا بدل می‌کند.

 

یوونتوس پول + بازیکن را پیشنهاد خواهد داد و پیش بینی می شود این اتفاق نهایی شود

 

هالند:

 

یوونتوس کماکان هالند را زیر نظر دارد اما هالند می‌خواهد 2 سال در دورتموند بماند زیرا این تیم را بهترین محل پیشرفت می‌دهند.

 

بونوچی:

 

در قلب خط دفاعی یوونتوس تغییر نمی‌خواهد. اما بونوچی از سوی لئوناردو برای پر کردن جای خالی تیاگو سیلوا مدنظر قرار گرفته است. یوونتوس دلیخت ― دمیرال را فیکس می‌داند و با جدایی بونوچی مخالفت نمی‌کند. در صورت جدایی او، فلیپو رومانیا از ساسولو به عنوان دفاع پنجم جذب خواهد شد. او محصول خود باشگاه است و در لیست اروپایی جایی را تنگ نخواهد کرد. همچنین رومرو به آتالانتا خواهد رفت.

 

ساندرو:

 

ساندرو به دلیل تنظیم فرپلی مالی، به احتمال فراوان فروخته خواهد شد. منچستر خواهان اوست. دیشیلیو نیز جدا می‌شود. پلگرینی به یووه باز خواهد گشت. یوونتوس برای مدافع چپ دوم، روی ویناگره و گریمالدو نظر دارد. برای راست با مونیه به عنوان یکی از گزینه‌ها توافق شده است.

 

خط هافبک:

 

احتمال جدایی پیانیچ و خدیرا از ماندنشان بیشتر است.

 

تونالی:

 

تونالی از قبل به یوونتوس نزدیک‌تر است. سلینو یکی از بین فاجولی، نیکولوزی و احمدا را به عنوان بخشی از قرارداد می‌خواهد.

 

ایگوایین:

 

احتمالا ایگوایین در انتهای فصل به ریورپلاته بازخواهد گشت و متیاس آرزو از ریورپلاته به یوونتوس می‌آید.

 

نقل و انتقالات:

 

نقل و انتقالات همیشه فرصت‌های خاصی را به هر تیمی می‌دهد. جدا از آن فرصت‌ها که در اثر تحرک بازار است و ممکن است باعث تغییر برنامه شود، برنامه‌ی اولیه یوونتوس این است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: